درخشش عکاس اهری در هشتمین رقابت بیوآرت کره جنوبی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از درخشش عکاس اهری در هشتمین رقابت بیو آرت کره جنوبی خبر داد.

الیاس ممی پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: “محمدرضا بهمرام” عکاس اهری جایزه مشارکت هشتمین رقابت بیو آرت با موضوع ویروس و انسان‌ها را از کشور کره جنوبی دریافت کرد.

وی افزود: هشتمین جشنواره عکس بیو آرت که با عنوانThe 8th Gwacheon Bio-Art International Contest”،Virus and Human در سال ۲۰۲۰ در کشور کره جنوبی همزمان با شیوع کرونا برگزار شد، عکاسانی از سراسر دنیا آثار خود را با موضوع ویروس و انسان‌ها به این جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: پس از پایان داوری، محمدرضا بهمرام عکاس اهری توانست با عکس “بیم و امید” در این رقابت جایزه مشارکت را دریافت کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گفت: بهمرام، عضو انجمن عکاسان ایران و سه سال متوالی رئیس انجمن هنر عکاسی این شهرستان بوده و سابقه تدریس هنر عکاسی در هنرستان و موسسات آزاد هنری را داشته است.

محمدرضا بهمرام، مدال طلای فیاپ، مقام شایسته تقدیر از چهل و چهارمین جشنواره بین المللی اسپانیا، مقام دوم هفتمین جشنواره سراسری عکس خانه دوست در بخش زیارت‌های نوروزی، دیپلم افتخار از جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر برای مقام دوم در بخش تک عکس، مقام اول در بخش مجموعه عکس ملی هفتمین سوگواره عاشورایی، مقام اول جشنواره ملی عکس وحدت، برگزاری سه دوره نمایشگاه انفرادی و دارنده اولین کتاب عکس ویژه ارسباران با عنوان جلوه‌هایی از زندگی عشایر ارسباران را در کارنامه خود دارد.

همچنین، وی دبیر اجرایی اولین جشنواره عکس سال ارسباران و داوری در جشنواره‌های مختلف از جمله اولین مسابقه عکس جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر هارنا، جشنواره عکس استانی ساقه‌های طلایی و دومین جشنواره عکس سراسری ارسباران را بر عهده داشته است.

دکمه بازگشت به بالا