نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا – آذربایجان شرقی سخن کوتاه کسب درآمد چند ده میلیونی، جمله‌ای معروف برای جذب متقاضیان مشتاق به کسب درآمد بالا است که برای ورود به عرصه بازاریابی شبکه‌ای انواع شرکت‌ها به کار گرفته می‌شود که برای برخی واقعی و برای برخی دیگر یک توهم و رویایی بیش نیست.

ارک – عدم توجه به واقعیات موجود، سبب توهم و انحراف می شود. انحراف باعث آسیب های مادی و معنوی می گردد واگر سودی هم داشته باشد، به جیب دیگران می رود.

 

*ایسنا – رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال نخست طرح جهش تولید در بخش کشاورزی، ۱۴۴ هزار هکتار از اراضی دیم استان به این طرح اختصاص یافته است، گفت: ۶۶ هزار تن با اجرای این طرح به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده خواهد شد.

ارک- استمرار و هوشمندی، کارها را پویا و پایا
می کند.

 

*ایسنا – آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن سه نفر در حادثه‌ی انفجار گازشهری در منطقه بارنج شهر تبریز، خبر داد.

ارک – شرکت های گاز و برق برای جلوگیری از بروز حوادث انفجار و برق گرفتکی بیشتر، باید علاوه بر تولید وتوزیع گاز و برق در آموزش ایمنی مربوطه هم  اقدام نمایند.

 

*ایرنا- رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه قضایی و اتحادیه‌های صنفی در زمینه کنترل قیمت‌ها گفت: در شرایط جنگ اقتصادی، کاهش مشکلات معیشتی و تامین کالاهای اساسی اولویت دولت بوده است.

ارک – کنترل قیمت ها از طریق اعمال نظارت های هوشمند واقعی عملی می شود. عدم حضور ناظران فعال در عرصه بازار به جولان متخلفین منتج و باعث افت و خیز نامعقول قیمت ها می گردد.

 

*ایرنا- معاون اول رییس جمهوری مصوبه تخفیف صددرصدی صورتحساب آب و فاضلاب مشترکان کم‌مصرف را به وزارتخانه‌های نیرو، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

ارک- امید است این طرح باعث کاهش مصرف آب هم به شود.

 

*ایرنا- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، ایران و ترکیه را دو همسایه مسلمان بسیار مقتدر در منطقه توصیف کرد و گفت: دشمن نه تنها میان ملت ما بلکه میان کشورهای همسایه خصوصاً کشورهای اسلامی به‌دنبال تفرقه‌افکنی است.

ارک – دشمن دانا به از دوست نادان است. اوضاع اینگونه نشان می دهد که نادانی های داخلی درپی ایجاد دشمنی ها هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا