نقد اخبار روز *م.گونش

 

*رئیس کل بانک مرکزی درباره نامه رهبر معظم انقلاب درباره بودجه، گفت: با توجه به این نامه، حتما باید تغییراتی در بودجه ۱۴۰۰ داده شود.

ارک- یکی از  راه های اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی در کشور رعایت عدالت از طریق تنظیم بودجه می باشد.  امیداست بودجه های کشور بیش از هر معیاری  عدالت محور باشد.

 

*فارس- برخورد نامناسب بازپرس دادسرای بابل با یک سرباز در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است. سرباز در پست نگهبانی دادگستری بابل به دلیل درخواست کارت شناسایی از یک بازپرس به صندلی بسته می‌شود و کتک می‌خورد. آن هم به خاطر اینکه آقای بازپرس را به خاطر داشتن ماسک روی صورت نشناخته است.

ارک- عدالت از شرایط ضروری قضات بشمار می رود. امید است این شرط به طور اتوماتیک نصب العین قضات کشور باشد و هیچوقت فراموش نشود.

 

*به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت اظهار کرد: اگر امروز فشاری هم روی ایران است از جانب استکباری است که متاسفانه هنوز چند هفته از دولتش باقیمانده؛ کسی که به هیچ چیز پایبند نبود. یاغی ترین و قانونشکن ترین آمریکایی رئیس جمهور آمریکا شده بود. ما امروز از آمدن آقای بایدن ذوق زده نیستیم اما قطعا از رفتن ترامپ بسیار خوشحالیم.

ارک – نباید از پیروزی جو بایدن، ذوق زده  شد ولی باید در مقابل ترامپ،  از فرصتهای بدست آمده حسن استفاده را کرد.

 

*رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طبق سیاست های کلی انتخابات باید معیارها و شاخص هایی برای تعیین مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته باشد.

ارک – نامزد انتخابات ریاست جمهوری  اسلامی علاوه بر داشتن شرایط باید بهره هوشی و سرعت انتقال کافی و اعتدال روانی، از سابقه خوش اجتماعی وتجربه مدیریت مؤسسات بزرگ نیز برخوردار باشد.

 

*یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قبل از ورود به انتخابات سال ۱۴۰۰، باید به اصل انتخابات توجه بیشتری شود، باید شرایط بازتری برای فعالیت سیاسی فراهم شود.

ارک- شرایط باز سیاسی همیشه لازم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا