۵۰ درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: نزدیک به 50 درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز، ساکن هستند که نقش برنامه‌ریزی‌های مقابله‌ای شهرداری تبریز در این موضوع، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

علیار راستگو در جلسه ستاد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به محدودیت‌های دو هفته‌ای اخیر در تبریز و برخی شهرستان‌های استان برای مدیریت بیماری کرونا  اظهار داشت: با همدلی و وحدت بین مسوولان و مشارکت بسیار مناسب اقشار مختلف مردم، بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن در استان مدیریت می‌شود.

وی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شهرداری تبریز در مقابله با بیماری کرونا نیز قدردانی کرد و ادامه داد: نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز، ساکن هستند که نقش برنامه‌ریزی‌های مقابله‌ای شهرداری تبریز در این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار است.

راستگو، خواستار افزایش توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک شد و یادآور شد: هر گونه بی‌توجهی نسبت به این موضوعات، احتمال افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همچنین از صدا و سیما و رسانه‌های استان خواست که نهایت تلاش خود برای اقناع مردم در زمینه رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از بابت دورهمی‌های شب یلدا نگرانیم و امیدواریم با همکاری ویژه مردم و اعمال محدودیت‌های دو روزه، شاهد کاهش هرچه بیشتر آمار ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

راستگو همچنین به اجرای مشترک طرح شهید سلیمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی و بسیج نیز اشاره و تصریح کرد: قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی تک تک عزیزان هستیم و امیدواریم شاهد اجرای هرچه بهتر و موفق‌تر این طرح در تمام شهرستان‌های استان باشیم. تعدادی از مدیران استانی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا