آخرین وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت فعالیت ادارات و مدارس آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آذربایجان شرقی را از روز شنبه ۲۹ آذرماه، سال جاری تا پایان هفته اعلام کرد.

به گزارش ارک خبر،متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش  جزئیات فعالیت کارکنان اداری و بخشهای آموزشی و ستادی مدارس از روز شنبه ۲۹ آذرماه ۹۹ همچون هفته گذشته خواهد بود.

در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ و بنا به مصوبه جلسه  ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا  و ابلاغیه امروز سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین بخشنامه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و با توجه به وضعیت استان آذربایجان شرقی در این خصوص ، جزئیات فعالیت ادارات و مدارس شهرستانها و مناطق استان در  وضعیت « زرد، نارنجی » همچون هفته گذشته به شرح ذیل اعلام می گردد:

در هر دو وضعیت زرد و نارنجی فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری بصورت غیر حضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل های ابلاغ شده آموزشها را پیگیری نمایند.

در شهرهای با هر دو وضعیت زرد و نارنجی بخشهای اداری و عوامل اجرایی مدارس تعطیل بوده و صرفا کارکنان حفاظت و تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری در محل کار خود حضور خواهند داشت.

در شهرهای با وضعیت زرد  دو سوم کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.

در شهرهای با وضعیت نارنجی یک دوم کارکنان ادارات منطقه در محل کار خود حضور خواهند یافت.

مدیران و عوامل محترم اجرایی به صورت دور کاری پیگیر اجرای منظم برنامه های آموزشی و پرورشی باشند و ماموریت‌های محوله همچون روزهای عادی به صورت ویژه رصد و انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا