روحیه کمک به نیازمندان، به دور از هیاهو و تبلیغات در جامعه حاکم شود

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گفت: باید روحیه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، به دور از هیاهو و تبلیغات در جامعه حاکم شود.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط کانون‌های خدمت رضوی استان، با تاکید بر اهمیت توجه به نیازمندان در ایام کرونایی، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی توسط نمایندگی استان قدس در استان و با کمک یک خیر که حتی حاضر نشده نامش هم گفته شود، تهیه و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به همت مردم و خیران در راستای کمک به نیازمندان، اضافه کرد: چنین مردم و چنین خیرانی داریم و باید این روحیه ارزشمند، به دور از هیاهو و تبلیغات در جامعه حاکم شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به سخنان خود در برنامه پیام جمعه نیز گفت: در این برنامه نیز تاکید کردم که در ایام قدیم، همسایه از همسایه و فامیل از فامیل خبر داشته و می‌دانستند که نیازهایشان چیست، امروز هم باید به این نکته توجه کرده و به چنین کارهای خیری رونق دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با قدردانی از خیران و مردم و تمامی افرادی که در این روزهای کرونایی از نیازمندان دستگیری می‌کنند، گفت: خداوند این مردم را سربلند کند و امیدواریم در ایام ولادت عقیله‌العرب، حضرت زینب کبری(س) و شب چله، ایام با سعادتی را سپری کنند.

طی این مراسم، ۳۰۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۴ قلم کالای اساسی، به نقاط مختلف استان جهت توزیع بین نیازمندان، ارسال شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا