نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا-آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مورد توصیه ها به دیابتی ها: مبتلایان به دیابت در دوران شیوع بیماری کووید ۱۹، اضطراب بیشتری را متحمل می‌شوند، بنابراین باید از فشارهای روانی دور باشند و استرس خود را مدیریت کنند.
ارک – رعایت پروتکل ها مهمترین توصیه به عموم مردم مخصوصا دیابتی ها می باشد.

 

*ایسنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی : در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری‌های خوبی که در زمینه افزایش ظرفیت و سرمایه گذاری‌های جدید به عمل آمده، اکنون آذربایجان شرقی در تولید گوشت مرغ به خودکفایی رسیده است.

ارک- آذربایجان شرقی می تواند با افزایش ظرفیت تولید نسبت  به صدور گوشت و سایر محصولات غذائی به دیگر استان ها و خارج از کشور اقدام نماید.

 

*رییس جمهور گفت: بحث بازنگری قانون اساسی زمانی که مورد نیاز باشد، اشکالی هم ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در همایش حقوق اساسی و شهروندی با بیان اینکه ‌آرای مردم نقش بسیار اساسی دارد منتها ما در کشورمان متأسفانه نظام حزبی نداریم، گفت: وقتی شما در حکومتی به آرای مردم اتکاء می‌کنید که مردم باید رای دهند، اگر سیستم حزبی نداشته باشید کار مقداری سخت می‌شود. یعنی با جنجال و سر و صدا نزدیک انتخابات و شعارهای مختلف ممکن است در هدایت مردم برای اینکه چه کسی و چه کسانی را انتخاب کنند کار مقداری سخت و مشکل شود.

ارک – زمینه فعال سازی احزاب همیشه  بوده و تحقق مداوم آن ضروری می باشد. بازنگری قانون اساسی خوب است. منتها اجرای کامل قانون اساسی از اولویت و اهمیت اساسی برخوردار می باشد.

 

*رییس قوه قضاییه: عدالت خواهان عالم بدانند که حضرت مسیح از این همه ظلم و فساد و ترور دولتی و به خاک و خون کشیدن انسان‌ها درعالم بیزار است.

ارک – مفسدان، ظالمان و خون آشامان
ظاهرا پیغمبران را نیز مصادره کرده اند.

 

*وزرای خارجه کشورهای عضو برجام که در نشست آنلاین کمیسیون مشترک شرکت کرده بودند در بیانیه‌ای با تاکید بر تداوم ضرورت اجرای کامل و موثر برجام توسط همه طرف‌ها، چالش‌های کنونی اجرای برجام را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارک – گویا نام برجام خود منافعی غیر ملموس  و اسمی برای اعضا دارد ولی امید است با احیا این قرار، مردم ایران نیز بتوانند منتفع شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا