تحویل کتاب در درب منزل شهروندان تبریزی

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی از طرح جدید این نهاد با مشارکت شهرداری تبریز مبنی بر تحویل کتاب درب منزل شهروندان خبر داد.

به گزارش ارک خبر ،شهرام خدایی در حاشیه دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پنجمین جایزه کتاب سال تبریز، اظهار کرد: برنامه جدیدی که با مشارکت شهرداری تبریز و نهاد کتابخانه‌ها در دست اجر ا است، تحویل کتاب درب منزل بوده تا مطابق آن در ایام کرونا و حتی بعد از آن، بتوانیم با حضور در درب منزل شهروندان، کتاب اهدا کنیم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با عضویت در نهاد کتابخانه، با مشارکت شهرداری، هر چه بیشتر از کتاب‌های متنوع موجود بهره مند شوند و تمام این موارد در روند روبه رشد فرهنگی شهرمان مؤثر خواهند بود.

وی با اشاره به از سرگیری مجدد جایزه کتاب سال تبریز، اظهار کرد: خوشبختانه قافله برگزاری کتاب سال تبریز بعد از یک وقفه چند ساله، دوباره راه افتاده و برنامه ریزی‌هایی که توسط معاونت فرهنگی شهرداری تبریز انجام شده، در توسعه فرهنگ عمومی جامعه مؤثر است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به کار کارشناسی صورت گرفته در تدوین فراخوان جشنواره، اضافه کرد: آثاری که به این جشنواره ارسال خواهد شد، موجب رشد روند توسعه فرهنگی شهر تبریز می‌شود.

وی با اشاره بر تأکید شهردار تبریز بر توسعه فرهنگی شهر، خاطرنشان کرد: سال ۹۹ از سوی شهرداری تبریز به عنوان سال کتاب معرفی شده و این نشانگر حرکت مضاعفی در توسعه فرهنگی شهر تبریز در سال جاری و سال آتی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا