کاهش آمار کرونا با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، تاثیر بسزایی در کاهش آمار بستری‌های آذربایجان شرقی دارد.

به گزارش ارک خبرمحمدرضا پورمحمدی در نشست دستاوردهای «طرح شهید قاسم سلیمانی» که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر بهداشت و استانداران سراسر کشور برگزار شد، گفت: اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، تأثیر بسزایی در این زمینه داشته و با تداوم این روند، می‌توانیم به نحو شایسته‌ای بیماری کرونا را مدیریت کنیم.

وی روند کنترل بیماری کرونا را در استان مطلوب دانست و افزود: اجرای طرح‌هایی نظیر مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی موجب کاهش قابل توجه آمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از کرونا شده است.

وی با بیان این‌که طرح شهید سلیمانی با مشارکت وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین اجرا می‌شود، ادامه داد: این طرح مبتنی بر پیشگیری و مقابله از بدو شکل‌گیری بیماری است و شامل مراقبت در شروع بیماری و نظارت و پایش می‌شود.

پورمحمدی با تاکید بر این‌که همه تلاش‌ها برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری است، گفت: این طرح که با استفاده از ظرفیت حضور بسیج در تمام ابعاد جامعه اجرا می‌شود، موجب ارتقای فرهنگ کار جمعی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا