نیروهای ناجا فدائیان امنیت و سلامت مردم هستند/ شهادت تعدادی از نیروهای ناجا در ایام کرونا

به گزارش ارک خبر:معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با اشاره به حضور پرقدرت نیروی انتظامی در ۲ جبهه امنیت و سلامت در ایام کرونایی کشور ، نیروهای ناجا را فدائیان امنیت و سلامت مردم توصیف کرد.سردار” حبیب الله جان نثاری” در حاشیه چهارمین یادواره شهدای مدافع وطن و مدافع حرم که در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید بهشتی اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران، ناجا را نیرویی انقلابی و ولایت مدار توصیف کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با مردم و خدمتگزار آنان است.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی در نیروی انتظامی جاری و ساری است تصریح کرد: اساساً سیستم تربیت و آموزش ناجا به گونه ای است تا جوانانی که وارد این نیرو می شوند خود را خادم مردم و پاسدار امنیت نظام اسلامی بدانند.

معاون تربیت و آموزش ناجا، با اشاره به تاثیر بسیار زیاد وجود فضای معنوی حاکم بر مراکز آموزش ناجا تصریح کرد: فضای معنوی که در این یادواره شهدا حاکم است روحیه انقلابی را در فراگیران استخدام در ناجا ایجاد کرده و آنها را با نام و یاد شهدا متصل می کند و باعث می شود که در ادامه مسیر، خدمتگزاری صدیق برای مردم باشند.

سردار جان نثاری در ادامه به حضور پرقدرت نیروی انتظامی در دو جبهه امنیت و سلامت در ایام کرونایی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای ناجا فدائیان امنیت و سلامت مردم هستند و افتخاری بزرگ برای این نیرو است که در کنار مدافعان سلامت به مردم خدمت رسانی می کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از نیروهای انتظامی در ایام کرونایی کشور خدمت رسانی می کنند، گفت: در کنار پزشکان و پرستارانی که جانشان را فدای سلامت مردم کردند تعدادی از نیروهای ناجا نیز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در حین انجام ماموریت و خدمت رسانی به مردم جان باخته و این عزیزان هم به خیل عظیم شهدا پیوستند که یاد این عزیزان را گرامی می داریم.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است خاطر نشان کرد: تقریباً هر هفته تعدادی از نیروهای ناجا در مسیر خدمت رسانی به مردم و حفظ امنیت جانباز یا شهید می شوند تا این نظام و این انقلاب پایدار بماند و مردم ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر ببرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا