نقد اخبار روز * م.گونش

 

*ایسنا – معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی: به نظر می‌رسد که رسانه‌های استان، کارکرد مطالبه گری مطلوبی ندارند و یا مطالبه‌گری‌هایشان چندان دیده نمی‌شود، در حالی که یک رسانه محلی شهر می‌تواند نهاد قدرت محلی را ویرایش کند، چراکه پل ارتباطی بین نهاد قدرت و نهاد جامعه است. اما رسانه‌های محلی استان در این رابطه با چالش مواجه هستند و باید راهکارهایی ارائه شود که رسانه‌های استان بیش از پیش موثر واقع شوند و در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

ارک – وضعیت اغلب مطبوعات استان که در شرایط اقتصادی همیشه نامطلوب است، نمی تواند بهتر ازاین باشد. حتی به برخی از مطبوعات محلی بعلت تداوم انتشار در شرایط سخت، باید پاداش فعالیت در شرایط سخت داده شود. ظاهرا آنانکه در مورد وضعیت مطبوعات استان اظهار فضل می کنند، دست اندرکار تولید واقعی روزنامه ونشریه نیستند وبا مشکلات بدهی و چک آشنایی ندارند. ولی حتما می دانند که آبکی بودن آش، از کمبود مواد می تواند باشد.

 

*ایسنا- روحانی در جلسه هیات دولت : یکی از آثار این کار وقیحانه و احمقانه (ترورسلیمانی) آمریکایی ها این بود که دوران ترامپیسم پایان یافت و چند روز دیگر این قاتل وحشی که این همه جنایت کرد حکومتش تمام می شود و به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

ارک – امید است اقدامات دولت استفاده بهینه از شرایط جدید را فراهم آورد.

 

*رئیس دفتر رئیس جمهور: باید اجازه دهیم اعضای محترم مجمع بدون سیاسی شدن و فشار اجتماعی در یک محیط آرام دو لایحه باقی مانده از لوایح چهار گانه را بررسی کنند.

ارک – مسئولین دولتی باید، منافع و مضار لوایح مهم و مؤثر در سرنوشت مردم و جامعه را، بخوبی به مسئولین تصمیم گیرنده  تشریح نمایند.

 

*ایرنا- گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح پیش‌فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماه را از(چهارشنبه، دهم دی‌ماه) به مدت سه روز اجرا می‌کند.

ارک – امید است ضوابط قبلی که باعث تراکم خودرو در دست عده ای محدود شده بود، عوض شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا