اعلام زمان خاکسپاری بازیگر جوان

خبرگزاری ارک-پیکر زنده‌یاد علی طباطبایی بازیگر جوان تلویزیون و سینما که شامگاه 8 شهریور ماه درگذشت، فردا سه‌شنبه 10 شهریورماه به خاک سپرده می‌شود.

رضا نوروزی یکی از دوستان خانواده طباطبایی درباره خاکسپاری این بازیگر جوان به خبرنگار ایسنا گفت: مراسم خاکسپاری از مقابل منزل وی برگزار می‌شود و دوستان و اقوام از ساعت 8 صبح در منزل شخصی ایشان گردهم می‌آیند و پیکر او را مستقیما به بهشت زهرا (س) می‌برند.

به گفته او، این بازیگر در قطعه هنرمندان دفن نمی شود و در یکی دیگر از قطعات بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 1362 در تهران بود که با فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی وارد سینما شد و طی بیش از 10 سال فعالیتش در این عرصه در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ساعت ۲۵»، «آماده باش»، «اسب سفید پادشاه»، «باجناق‌ها»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری»، «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر 32 ساله طبق اعلام پدرش بر اثر ناراحتی قلبی در منزل از دنیا رفته است.

آخرین پست اینستاگرامی علی طباطبایی+عکس

علی طباطبایی بازیگر کشورمان از جمله فعالان شبکه اجتماعی اینستاگرام بود، وی آخرین پست اینستاگرامی‌اش را 3 روز پیش از فوتش منتشر کرد.

علی طباطبایی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که سابقه بازی در آثاری نظیر بچه های نسبتا بد، آشپزباشی، ترانه مادری، قلب یخی را در کارنامه داشت، شب گذشته بر اثر ایست قلبی، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

طباطبایی در آخرین پست صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از ایفای نقشش در مجموعه قلب یخی را منتشر کرده بود.

علی

همچنین تصویری از نمای کلی صفحه اینستاگرام این بازیگر کشورمان را مشاهده می‌کنید

.علی اینستا

دکمه بازگشت به بالا