نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا-مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارد.

داود قاسم زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز امروز برابر با ۱۵۲ بوده و برای تمامی گروه‌ها ناسالم است، اظهار کرد: این روند تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

ارک – آیا در مورد کاهش تردد خودرها اقدامی نمی شود؟!

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی شهردار تبریز با اشاره به اقدامات این مجموعه در حوزه مقابله با کرونا، گفت: شهرداری تبریز یک نهاد اجرایی و خدمتگذار برای مردم در تمامی حوزه‌ها است.

ایرج شهین باهر با حضور در برنامه تلویزیونی، به تشریح اقدامات شهرداری تبریز در موضوع کرونا پرداخت و گفت: از وقتی که کرونا شیوع پیدا کرد، شهرداری تبریز بیشتر از قبل در خدمت مردم بود و ما در ابتدا معابری که بیشتر در معرض تماس بود، بصورت شبانه روزی ضدعفونی  کردیم.

ارک – زحمات کشیده شده قابل تقدیر است ولی سازمان بهداشت جهانی ضدعفونی معابر را مضر محیط زیست اعلام کرده بود.

 

*ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه کشورهای همسایه مهم‌ترین هدف و بزرگترین سرمایه‌های صادراتی ایران هستند، گفت: دولت از هیچ حمایتی برای بهبود شرایط تجاری به ویژه صادرات دریغ نخواهد کرد.

ارک- دوستی تمام کشورها مغتنم است.

 

*ایرنا – شبکه خبری کان ۱۱ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اشاره به افزایش سرعت تصویب طرحهای شهرک‌سازی در مناطق اشغالی فلسطین، گزارش داد که این رژیم در آستانه تصویب احداث ۸۵۰ واحد جدید مسکونی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری قبل از روی کار آمدن جو بایدن
است.

ارک – رژیم صهیونیستی چندکشور عربی را با کمک آمریکا فریب داد و قرارداد صلح امضا کرد، ولی شهرک سازی و تجاوز به فلسطینیان را تشدید می کند. درحالیکه با هیچگونه اعتراضی مواجه نمی شود.

 

*ایرنا – از منابع رسانه‌ای، شامگاه یکشنبه پایتخت آمریکا شاهد حضور و استقرار گسترده گارد ملی بود که مشخص نیست آیا به درخواست شهردار این شهر برای برقراری امنیت تا مراسم تحلیف ریاست جمهوری است یا نگرانی از شورش دوباره حامیان ترامپ با توجه به نشست روز دوشنبه مجلس نمایندگان برای پیگیری طرح برکناری ترامپ.

ارک – بنظر می رسد این اقدام نوعی نوشداروی پس از مرگ سهراب است.

 

*ایسنا- دکتر محمدرضا ظفرقندی در نشست خبری سازمان نظام پزشکی، گفت: اهمیت بحث کنترل کرونا از طریق واکسن بر کسی پوشیده نیست. ما با یک بیماری کشنده روبرو هستیم که خوشبختانه راه کنترل آن تولید و تاثیر واکسن است. در حالی که در برخی بیماری ها که مردم سال ها با آن درگیرند، مانند اچ آی وی هنوز واکسن ندارند.

ارک – امید است متخصصین و مسئولین در مورد خرید واکسن کرونا،  سریع به نوعی اجماع وتصمیم نهائی برسند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا