شدت بارش ها امروز در ۱۰ استان کشور بیشتر است

امروز شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال قزوین، زنجان، شمال کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان بیشتر است.

به گزارش ارک خبر،بر اساس پیش بینی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز یک‌شنبه نیز بارش در نواحی غربی کاهش می‌یابد و در مناطقی از شرق و شمال شرق بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال قزوین، زنجان، شمال کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و یکشنبه در جنوب آذربایجان غربی و نیمه شمالی آذربایجان شرقی به صورت برف است.

امروز در غالب مناطق کشور به ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی کشور وزش باد رخ می‌دهد؛ روز یکشنبه در شمال شرق و شرق و روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد پدیده غالب است.

دریای خزر و شمال خلیج فارس صبح روز شنبه، بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. از روز دوشنبه تا آخر هفته در غالب مناطق کشور آسمان صاف است؛ امروز در خوزستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا