تشریح آخرین وضعیت علی انصاریان/ پایین آمدن سطح اکسیژن خون

داماد خانواده علی انصاریان درباره آخرین وضعیت این پیشکسوت فوتبال گفت: میزان سطح اکسیژن خون بسیار پایین و ضربان قلب بسیار بالا است و پزشکان می‌گویند امید زیادی برای بازگشت نداریم.

به گزارش ارک خبر،حامد اژدری داماد خانواده علی انصاریان صبح امروز سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت این پیشکسوت فوتبال گفت: تا دیروز همه چیز عادی بود و میزان اکسیژن خون قابل قبول بود. اما از بعد از ظهر دیروز شرایط تغییر کرد و از اواخر شب تیم پزشکی اقدام جدید انجام داد که آن هم جواب نداد ایشان از اواخر شب به کما رفتند و سطح اکسیژن خون نیز تا حد زیادی افت کرد. طبق گفته پزشکان امیدمان برای بازگشت علی خیلی کم است.

وی افزود: همانطور که تقدیر هست، معجزه هم هست و از مردم خواهش و تمنا می‌کنم که برای علی دعا کنند تا معجزه‌ای صورت گیرد و علی عزیز به جامعه و مادرش بازگردد.

اژدری گفت: به خاطر افت شدید اکسیژن خون، علی به کما رفت. در حال حاضر اکسیژن خون علی روی ۳۰ درصد است و ضربان قلبش خیلی بالاست و دکترها می‌گویند با این وضعیت شاید بیشتر از دو یا سه ساعت دیگر دوام نیاورد.

داماد خانواده انصاریان گفت: از همه مردم، از آبی و قرمز، پیر و جوان و از همه خواهش می‌کنم برای بازگشت علی به جامعه دعا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا