بهره‌برداری سیاسی دشمن از مشکلات معیشتی مردم ایران

اهر- امام جمعه اهر با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دشمن از مشکلات معیشتی مردم ایران بهره‌برداری سیاسی می‌کند.

به گزارش ارک خبر،آیت‌الله جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان اهر گفت: بسیاری از برنامه‌های دهه مبارک فجر و سایر ایام مبارک به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دشمنان به بهانه شیوع ویروس کرونا، نظام جمهوری اسلامی را تخریب می‌کنند و از طرفی از بیکاری و معیشت مردم برای بهره‌برداری سیاسی و تخریب سوءاستفاده می‌کنند.

حاجی زاده با بیان اینکه روز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین عید برای ملت ایران است، افزود: برنامه‌های ۲۲ بهمن تاکنون تعطیل نشده و تعطیل نخواهد شد.

وی گفت: هرچند وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر تاحدودی بهبودیافته؛ اما نباید شرایط را عادی فرض کنیم، لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

امام جمعه اهر افزود: امسال راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بر اساس برنامه ستاد مقابله با کرونا؛ رژه خودرویی و موتوری خواهد بود.

وی گفت: در شرایط عادی، دانش‌آموزان و دانشجویان شکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودند و الان چون مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل است و کرونا اجازه راهپیمایی را نمی‌دهد بدین معنی نیست که از این پس حضور جوانان بی‌ثمر است. نهادهای متولی از هرگونه تجمعات در ویژه‌برنامه ۲۲ بهمن جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: به دلیل برگزاری رژه خودرویی در ۲۲ بهمن؛ پلیس برای کنترل ترافیک و نظم‌دهی روز پُر مشغله‌ای را تجربه می‌کند.

وی گفت: از طولانی‌تر شدن ویژه‌برنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن پرهیز شود و برای حضور اقشار پیاده در این روز فرخنده پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد. مسیر رژه خودرویی ۲۲ بهمن که از گلزار شهدای گمنام آغاز و در گلزار شهدا به اتمام می‌رسد.

برگزاری رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن

فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

رسول خدابخش ادامه داد: رژه خودرویی از رأس ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر از گلزار شهدای گمنام در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در هر شرایطی ضروری است. با توجه به خودرویی بودن راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال؛ کنترل ترافیکی و هدایت خودروها مورد انتظار است. سخنرانی پایانی رژه خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرستان اهر با آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا