تفکیک کنندگان پسماند ساماندهی می‌شوند

تبریز- مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برنامه ریزی این سازمان برای ساماندهی تفکیک کنندگان غیر مجاز پسماندهای خشک خبر داد.

به گزارش ارک خبر، علیرضا اصغری با اشاره به ضرورت ساماندهی تفکیک کنندگان پسماند گفت: با توجه به طرح جدی سازمان در خصوص اجرای طرح تفکیک از مبدأ و ساماندهی تفکیک‌کنندگان پسماند خشک که در سطح کلانشهر تبریز، فعالین این حوزه می‌توانند با مراجعه به سازمان و اخذ مجوزهای لازم، با همکاری بخش خصوصی نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کنند.

وی افزود: ۹۷۷ خودرو نسبت به تفکیک پسماند در شهر تبریز به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند که از این تعداد برای ٣٨٩ خودرو مجوزهای لازم صادر و ١۶۶ مورد دیگر در مرحله بررسی مدارک و اخذ مجوز قرار دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به برخورد بازرسان این سازمان با تفکیک کنندگان غیرمجاز خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات اخذ شده برخی از تفکیک کنندگان نسبت به تقسیم بندی محلات تبریز و خرید و فروش ضایعات در آنها اقدام نموده‌اند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم بین آنها شده است.

اصغری افزود: این موضوع از سوی سازمان در حال ساماندهی است که بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری تبریز موظف به یکپارچه سازی و ساماندهی آن است.

وی تصریح کرد: ساماندهی تفکیک‌کنندگان غیرمجاز از طریق سازمان بر اساس مجوزهای صادره از مراجع قضائی انجام می‌پذیرد و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم نسبت به شناسنامه دار کردن تفکیک کنندگان پسماند در سطح کلانشهر تبریز و صدور کارت سلامت آنها اقدام کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا