استقلال ملاثانی بازی و اخلاق را با هم باخت

بازی پر حاشیه استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز، با پیروزی پُر گل میزبان همراه بود، مسابقه‌ای که نماینده خوزستان در آن بازی و اخلاق را یکجا باخت.

به گزارش ارک خبر،عصر یکشنبه ۲۶ بهمن ماه تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی در ورزشگاه پارس شیراز مقابل هم به میدان رفتند و در پایان، قشقایی، ۳ امتیاز کسب و ۲ پله صعود کرد و بازیکنان تیم میهمان هم با حاشیه آفرینی و شکستن اموال عمومی، ورزشگاه را ترک کردند.

به گزارش ایسنا، اواسط نیمه نخست و به دنبال اعتراض نیمکت نشینان تیم میهمان به دلیل حضور شماری از هواداران میزبان در ورزشگاه، بازی برای دقایقی متوقف شد و در نهایت داور نیمه اول را با هفت دقیقه وقت اضافه به پایان برد.

در بین دو نیمه بار دیگر بازیکنان و کادر فنی استقلال ملاثانی، با رفتارهای غیرورزشی، حاشیه آفریدند که یکی از انها، ضرب و شتم مدیر رسانه‌ای باشگاه قشقایی شیراز بود.

شکستن در ورودی و تجهیزات داخل رختکن، اتفاقات دیگری بود که از سوی اعضای تیم نماینده استان خوزستان رقم خورد تا استقلال ملاثانی، در یک روز بازی و اخلاق را با هم در ورزشگاه پارس ببازد.

به گفته مسئولان این تیم، امیر سواری بازیکن اخراجی آنها که در وقت های تلف شده نیمه دوم با کارت قرمز داور مواجه شد، اقدام به شکستن در رختکن کرده بود.

ناظر فدراسیون، مسئول هیئت فوتبال و نماینده یگان ویژه تایید کردند که این اتفاقات همگی از سوی اعضای تیم استقلال ملاثانی رخ داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا