جشنواره تابستانی چابهار برگزار می‌شود

خبرگزاری ارک – همزمان با وزش بادهای موسمی مونسون از سمت اقیانوس هند و دریای مکران (عمان)، جشنواره تابستانی چابهار برگزار می‌شود.

با آغاز وزش بادهای اقیانوسی و مونسون، مسافران و گردشگران زیادی راه بندر اقیانوسی چابهار را در پیش می‌گیرند، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار نیز همزمان با فرا رسیدن این روزهای بهاری، جشنواره‌ “مونسون” را به منظور تفرج، تفریح و گذران اوقات فراغت گردشگران برگزار می‌کند.

طاهره شهرکی – مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار – به برنامه‌های فرهنگی و هنری که در جریان جشنواره مونسون برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: اجرای موسیقی اصیل سیستانی و بلوچستانی و پاپ توسط خوانندگان بومی و محلی، برنامه‌ی جذاب تقلید صدا، دعوت از بازیگران سریال‌های پربیننده سیما و برنامه شاد و موزیکال نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 10 شب از جمله‌ی این برنامه‌ها است.

او ادامه داد: اجرای برنامه‌های مهیج آتش‌بازی، کارناوال شادی همراه با دهل و سورنای بلوچی، رقص شمشیر سیستان، شعبده‌بازی و آکروبات از دیگر برنامه‌هایی است که در این مدت اجرا خواهد شد.

جشنواره مونسون هر سال برای جذب گردشگران و مسافران تابستانی از اقصی نقاط کشور و همچنین استان سیستان و بلوچستان، با رویکرد معرفی این شهر بندری، به عنوان یکی از مقاصد سفر برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا