در سال جاری محقق شد؛

اجرای ۵۴ پروژه در منطقه ۱۰

به گزارش ارک خبر:مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: امسال ۵۴ پروژه در این منطقه اجرا شده است که از این تعداد ۱۵ پروژه در حوزه عمرانی و مابقی در شهرداری منطقه پس از طی فرآیند اداری و قانونی انتخاب پیمانکار اجرا شده است.

 مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد: در سال ۹۸ تعداد پروژه‌های عمرانی این منطقه نسبت به سال ۹۷ رشد ۸۳ درصدی داشت و در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته تعداد پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به عناوین پروژه‌های شاخص مشارکتی شهرداری منطقه ۱۰ در سال‌جاری، تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها شهرک سلامت واقع در کنارگذر بزرگراه شهید آقا بابایی، مجموعه تجاری مسکونی و پارکینگ در خیابان عطار به وسعت ۴۲ هزار متر مربع و پارکینگ عسگریه واقع در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: از دیگر پروژه‌های مشارکتی این منطقه می‌توان به مجموعه مسکونی نقش جهان واقع در خیابان سلامت در زمینی به وسعت هفت هزار و ۵۶۵ متر مربع، مجموعه تجاری اداری فرهنگی مهستان واقع در کوی میلاد در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۳۳۱ متر مربع همچنین مجموعه تجاری مسکونی مهرگان واقع در خیابان میثم در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع اشاره کرد.

وی ادامه داد: دیگر پروژه مشارکتی منطقه ۱۰ شامل مجموعه مسکونی نیلوفر در خیابان شهید خزایی، مجموعه‌های مسکونی یاس و گندم و مجموعه تجاری مسکونی صفا در خیابان میثم است.

شهبازی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری برای مشارکت سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۰ گفت: با توجه به اینکه این منطقه در مجاورت اتوبان شهید آقابابایی، بزرگراه چمران و اردستانی قرار گرفته، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران است تا برای اجرای پروژه‌های شاخص، سرمایه‌گذاری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با نگاه حاکم بر شهرداری در زمینه افزایش مشارکت با سرمایه‌گذاران برای اجرای پروژه‌های مختلف، شاهد تلاش برای ترغیب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در حوزه اقتصاد شهری باشیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا