راه‌اندازی ۲۵۰ کلينيک ويژه در سطح کشور

خبرگزاری ارک – معاون درمان وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه با حضور در مراسم افتتاح کلينيک ويژه زنجان از راه‌اندازی ۲۵۰ کلينيک ويژه در سطح کشور خبر داد.

آقاجانی ضمن اعلام این خبر افزود: افتتاح کلينيک‌های تخصصی در سطح کشور به عنوان پايگاه ارائه خدمات سطح دو و سه پيش‌بينی شده که امسال 250 پلی‌کلينيک تخصصی و فوق تخصصی با تمرکز بر نقاط محروم در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود .
معاون درمان وزير بهداشت با اشاره به اينکه 6 هزار مطب به مجموعه اين خدمات اضافه می‌شود، گفت: بسته کامل خدمات سرپايی در پاراکلينيک‌ها از جمله آزمايشگاه، تصويربرداری و داروخانه‌های تخصصی ارائه می‌شود .

معاون درمان وزير بهداشت با اشاره به اينکه وضعيت خدمات‌رسانی در حوزه سلامت در پاراکلينيک‌ها بهبود می‌يابد و مردم با پرداخت کمترين هزينه به بهترين خدمات پزشکان متخصص و فوق تخصص دست می‌يابند، اظهار داشت: برای توسعه سلامت در کشور تلاش‌های ارزنده‌ای انجام می‌شود که توجه به خدمات سرپايی و مواردی که نياز به بستری ندارد از جمله مهمترين آن‌ها است .

دکتر آقاجانی با اشاره به اينکه با آغاز اجرای طرح تحول سلامت علاوه بر خدمات بستری، خدمات سرپايی نيز مورد توجه ويژه قرار دارد، تصريح کرد: هزينه پايين و بازدهی بالا از امتيازات خدمات سرپايی است و در قالب اين برنامه پزشکان متخصص و فوق تخصص به شکل تمام وقت در سراسر کشور در بخش دولتی فعاليت می‌کنند و مشوق‌هايی برای فعاليت آن‌ها در نظرگرفته شده است .

معاون درمان وزارت بهداشت و دبير کشوری ستاد طرح تحول نظام سلامت در سفر يک روزه به استان زنجان با همراهی دکتر بيگلری ريیس دانشگاه ، و مسولین دانشگاهی و استانی طی بازديد های انجام شده پروژهای درمانی در شهرستان خدابنده و زنجان از محل ساختمان بيمارستان سابق و قديمی شفيعيه و کلينيک نور نیز بازديد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا