۸۷ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۰ هزار و ۴۳۱ نفر رسید.

به گزارش ارک خبر،سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنجشنبه سیزدهم اسفند ۹۹، در ارتباط زنده خبری، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونادر کشور پرداخت. و با اعلام اینکه از دیروز تا امروز ،۸۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، که ۷۰۹ نفر از آنان بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون ۶۶۵ هزار و ۱۰۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ابراز داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ،۷۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۰ هزار و ۴۳۱ ‬ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری با اشاره به اینکه ۳ هزار و۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. افزود: تا کنون ۱۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز ،۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

وی افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا