اشتغال و مهارت آموزی زندانیان مورد توجه سازمان زندان‌ها باشد

تبریز- امام جمعه تبریز گفت: اشتغال و مهارت آموزی زندانیان در کنار باسواد کردن آنها باید مورد توجه سازمان زندان‌های کشور باشد.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم عصر جمعه در دیدار با محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در تبریز گفت: مهارت آموزی در زندان‌ها به افرادی که قرار است مدت زیادی در زندان باشند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی سپس با اشاره به اهمیت سوادآموزی به زندانیان افزود: آموزش سواد به کسانی که بی سواد هستند باید در اولویت برنامه‌های سازمان زندان‌های کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابراز داشت: فرصت باارزشی در قوه قضائیه به وجود آمده که مردم می‌توانند هر زمانی که نیاز باشد حرف‌های خود را به مسئولان این قوه برسانند.

امام جمعه تبریز در همین خصوص ادامه داد: این موضوع می‌تواند علاوه بر رضایتمندی آنان، امید را در دل آنها ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور نیز در این دیدار گفت: زندان‌ها در کشورمان محلی برای هدایت و تربیت انسان‌ها هستند و ما در این سازمان روی موضوع تربیتی تلاش ویژه ای داریم.

محمد مهدی حاج محمدی افزود: برنامه‌هایی نیز درخصوص حرفه آموزی و اشتغال که نقش محوری را در اصلاح و تربیت زندانیان ایفا می‌کند، داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا