طرح خطرناک امارات برای انجام عملیات تروریستی در استان «کربلا»

معاون استاندار کربلا در سخنانی از طرح خطرناک مقامات امارات برای انجام عملیات تروریستی در این استان پرده برداشت.

به گزارش ارک خبر،به نقل از پایگاه عراقی «العهد»، «علی المیالی» معاون استاندار کربلا امروز سه شنبه در سخنانی از طرح خطرناک مقامات امارات برای ایجاد موج هرج و مرج و ناامنی در این استان پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: یک فرد آمریکایی اخیراً نشست‌هایی را در ترکیه و امارات برگزار کرده بود. هدف او از برگزاری این نشست‌ها برنامه‌ریزی برای ایجاد نافرمانی مدنی در استان کربلا بوده است.

معاون استاندار کربلا افزود: از جمله دیگر اهداف برگزاری نشست‌های مذکور طراحی عملیات‌های تروریستی در استان کربلا بوده است. «صالح یوسف صایل» از افسران رژیم بعث در حال طراحی نقشه برای انجام ترورهای مذکور بوده است.

این شخصیت عراقی اظهار داشت: کسانی که در صدد اجرای طرح‌های مذکور برآمده بودند با شخصیت‌هایی در امارات تماس برقرار کردند. یکی از متهمان در این پرونده اعتراف کرده است که برای پیاده سازی طرح‌های برنامه‌ریزی شده، وعده‌هایی را از سوی حامیان خود دریافت کرده است.

معاون استاندار کربلا در ادامه سخنان خود اظهار داشت: طرح ترورها از سوی فردی که مقیم امارات است، حمایت می‌شد. امارات پول زیادی برای حمایت از نفوذی‌ها در تظاهرات عراق هزینه کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا