آتش نشانان تبریزی ۲۵ فقره آتش‌سوزی چهارشنبه سوری را خاموش کردند

تبریز- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری ۲۵ فقره آتش سوزی را در مناطق مختلف این شهر خاموش کردند.

به گزارش ارک خبر،آتش‌پاد علیرضا زبردست، افزود: این تعداد آتش سوزی در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری از عصر سه‌شنبه به سازمان آتش نشانی اعلام شده شود که عملیات اطفا حریق آنها از سوی مأموران انجام شد.

وی اظهار داشت: در یکی از این عملیات‌ها پسر ۲۰ ساله‌ای بر اثر سهل انگاری و بی احتیاطی موجب بروز آتش سوزی منزل و آسیب دیدگی دست و صورتش شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز گفت: در چهارشنبه سوری امسال میزان وقوع آتش‌سوزی منازل‌، معابر شهری و سایر موارد با پیوستن شهروندان به پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» نسبت به سال گذشته کاهش یافت و امید است این رقم حوادث در سال‌های آینده نیز روند کاهشی داشته باشد.

زبردست، ادامه داد: از عصر روز گذشته بیش از ۷۰۰ مورد تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی تبریز گرفته شده که بیشترین تماس‌ها در خصوص ارائه مشاوره در راستای پیشگیری از وقوع و گسترش آتش سوزی از سوی کارشناسان این سازمان بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا