شکست مس سونگون در نخستین دیدار سال ۱۴۰۰

تیم فوتسال مس سونگون در نخستین دیدار سال ۱۴۰۰ مقابل سن ایچ ساوه، نتیجه را واگذار کرد.

هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۳ دیدار به اتمام رسید که تیم مس سونگون در این هفته، مهمان سن ایچ ساوه بود.

مس سونگون در نیمه نخست این دیدار که در سالن فجر ساوه برگزار شد، عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما سینا پرکاس گلر مازندرانی تیم سن ایچ مانع از گلزنی بازیکنان مس سونگون شد.

اما در نیمه دوم ورق بازی برگشت این بازیکنان تیم سن ایچ بودند که توانستند حملات بیشتری به دروازه مس سونگون داشته باشند مهدی عامری بازیکن سرعتی تیم ساوه‌ای توانست دروازه سعید مومنی گلر ملی‌پوش مس سونگون را در یک حرکت انفرادی باز کند.

مهدی عامری به یک گل راضی نشد و در دقایق پایانی بازی نیز توانست دروازه مس سونگون را برای بار دوم باز کند. البته سالاپور آقاپور بازیکن جوان مس سونگون در ثانیه‌های پایانی با استفاده از سیستم ۵ نفره توانست یک گل خورده را جبران کند.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع سن ایچ ساوه به اتمام رسید و شاگردان علی افضل در مس سونگون در نخستین دیدار سال ۱۴۰۰ نتیجه را واگذار کردند. با این نتیجه، تیم سن ایچ ۷ امتیازی شد و جای مس سونگون در صدر جدول را گرفت و مس نیز به رده دوم جدول سقوط کرد.

گفتنی است تیم مس سونگون در دیدار هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه و در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم مقاومت البرز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا