به همت نیکوکاران؛

اهدای ۷۰۰ بسته غذایی به مددجویان امداد نجف آباد

به گزارش ارک خبر:به همت نیکوکاران و خیران، تعداد ۷۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نجف آباد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، علی طالبی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نجف آباد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در قالب “طرح ایران همدل ۳ ” به همت نیکوکاران و خیران، ۷۰۰ بسته غذایی به ارزش بالغ بر ۲۸۰میلیون تومان میان مددجویان تحت حمایت توزیع گردید.

علی طالبی ضمن تشکر از حامیان و خیران گفت: ارزش هر یک از این بسته های غذایی ۴ میلیون ریال می باشد که شامل: برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه و خرما است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از نیازمندان حقیقی که بدلیل عزت نفس، دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی کنند و ناشناس باقی می مانند، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، توزیع بسته های حمایتی می تواند گامی مثبت در جهت رفع مشکلات معیشتی نیازمندان باشد.

رییس کمیته امداد نجف آباد ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های امداد در طول ماه مبارک رمضان، طبخ و توزیع غذای گرم می باشد.

طالبی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند می توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir ثبت نام نمایند و یا به کمیته امداد نجف آباد و مراکز نیکوکاری سطح شهرستان مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا