در ۶ ماهه سال جاری محقق شد؛

ایجاد 3هزار و 469 فرصت شغلی با حمایت کمیته امداد اصفهان

با هدف توانمندسازی گروه های مختلف تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، ۳ هزار و ۴۶۹ فرصت شغلی برای اشتغال و خودکفایی مددجویان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ایجاد شد.
به گزارش ارک خبر، احمد رضایی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه راهبرد اصلی این نهاد، ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود است، بیان داشت: با همین دیدگاه در ۶ ماهه سال جاری ۳ هزار و ۴۶۹ فرصت شغلی با هدف تسهیل گری و سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف ایجاد شد.
رضایی به برنامه های این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و گفت: توسعه فعالیت های اشتغال زایی برای جامعه هدف در سرفصل های کاریابی، راهبری شغلی و هدایت شغلی به کارآفرینان، برای به کارگیری کارجویان تحت حمایت صورت گرفته و در این مدت ۶۸۸ نفر با معرفی به مراکز کاریابی و ۶۲۹ طرح در قالب راهبری شغلی، همچنین ۱۳۹۳ مورد با هدایت شغلی مشغول به کار شدند.
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰۳۳ نفر از مددجویان با کسب درآمد پایدار به خودکفایی رسیده اند، ادامه داد: در شش ماهه سال جاری ۲ هزار و ۴۰۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه در زمینه اشتغال مددجویان برای طرح های مختلف با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا