تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی روند شیوع کرونا را تشدید می‌کند

اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم در صورت امکان از منزل خارج نشوند، گفت: تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی روند شیوع کرونا را تشدید می‌کند.

به گزارش ارک خبر،رسول خدابخش  با تبریک آغاز هفته سلامت گفت: هفته سلامت را به تمامی فعالان و حافظان سلامت جامعه و به ویژه کادر درمانی که ۱۴ ماه است برای سلامتی مردم اهر و مناطق هم‌جوار تلاش و جانفشانی می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: با توجه به شرایط وخیم شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر؛ از شهروندان اهری خواهش می‌کنم تا در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا انجام دهند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: تقاضا داریم شهروندان به هیچ عنوان در صورت امکان از منزل خارج نشوند مگر به ضرورت و انجام خریدهای منزل، شهروندان در این شرایط کرونایی که شمار بیماران نیازمند به بستری و مبتلایان روزبه‌روز در حال افزایش است؛ از دورهمی‌ها و برنامه‌هایی با رنگ و بوی تجمع پرهیز کنند.

وی گفت: با عنایت به تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا؛ محدودیت‌های شبانه را از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد را نقض نکنند و هر کسی که نسبت به محدودیت‌ها بی‌توجهی کند مشمول اعمال قانون می‌شود.

خدابخش ابراز داشت: با توجه به افزایش ترددهای شبانه در سطح شهر اهر؛ اعمال قانون مبتنی‌بر محدودیت‌های تردد شبانه تشدید می‌شود.

وی افزود: برای کنترل بیماری کرونا به همکاری تک‌تک شهروندان نیازمندیم تا این شرایط کرونایی که بر مردم فشار وارد می‌کند را مدیریت و سایه تهدید ویروس کرونا را کم کنیم.

خدابخش ادامه داد: از مردم اهر تقاضا و خواهشمندم تا با درک شرایط حساس؛ کمک‌حال مسئولان شهرستانی و کادر درمان بوده و به روند کنترل بیماری کرونا در شهرستان اهر کمک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا