قاچاقچیان تریاک نقره داغ شدند

به گزارش ارک خبر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱۸۴ کیلو تریاک در عملیات شب گذشته ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ” غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از انتقال محموله ای از مواد افیونی به وسیله ۲ دستگاه خودرو از مقصد استان های جنوبی کشور به سمت اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران به منظور شناسایی خودروهای مذکور در محور مواصلاتی ورودی به اصفهان استقرار یافته و نهایتاً شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل تره بار مشکوک و آنها را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران در این عملیات طی بازرسی از خودروهای مذکور ۱۸۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و تحویل آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد را به استان تهران منتقل کنند که با هوشیاری و اقدام به موقوع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا