حاشیه‌های دیدار ایران

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم ملی هند می‌رود.

در حالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و هند از گروه D مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه 24 هزار نفری کانتیراوا شهر بنگلور به مصاف یکدیگر می‌روند که وضعیت جوی یک ساعت پیش از آغاز این بازی مناسب و باوجود بارش باران در یکی دو روز قبلی، خبری از بارش باران و ورزش باد نیست.

تصاویری از ورزشگاه کانتیراوا یک ساعت قبل از آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هند را در ذیل می‌بینید.

ورزشگاه کانتیراوا

ورزشگاه کانتیراوا

ورزشگاه کانتیراوا

سه ساعت پیش از آعاز دیدار، کارگان حاضر در ورزشگاه همچنان در حال کار بودند تا بتوانند شرایط بهتری را در استادیوم فراهم کنند. در حالی که پیش بینی سازمان های جهانی آغاز بارش باران با شروع بازی بود اما تاکنون خبری از باران نشده و هوا در شهر بنگلور مطبوع است. البته ابرهای سیاه آسمان شاید حکایت از آغاز بارش باران داشته باشد.

اعضای تیم ملی ساعت 16:55 به وقت محلی از هتل محل اقامت خود حرکت کردند و ساعت 17:25 به استادیوم کانتیراوا رسیدند. بازیکنان به محض حضور در ورزشگاه، وارد زمین چمن شدند تا بیش از پیش با شرایط زمین آشنا شوند.

یک ساعت پیش از بازی کم کم تماشاگران وارد ورزشگاه شدند و ایرانی‌ها در مقایسه با هواداران میزبان زودتر خودشان را به استادیوم رساندند. هواداران ایرانی در بخشه‌ای مختلف ورزشگاه حضور دارند و شاید این مساله کار آن‌ها را برای تشویق هماهنگ تیم ایران دشوار کند.

در بین تماشاگران تعدادی از تماشگران عراقی با پرچم عراق حضور دارند و تیم ایران را تشویق می کنند.

حضور تماشاگران ایرانی نگاه عکاسان هندی را به خود جلب کرده و آن‌ها حدود یک ساعت در پیست تارتان روبه روی جایگاه تماشاگران ایرانی حضور داشتند تا از واکنش‌ها و تشویق‌های ایرانی‌ها عکسبرداری کنند.

هواداران فوتبال هند بنر بزرگی را لبه طبقه دوم ورزشگاه نصب کرده اند که روی آن نوشته شده: “یک ملت، یک رویا”.

اینترنت ورزشگاه کانتیراوا بسیار ضعیف است و خبرنگاران ایرانی حاضر در استادیوم به سختی اخبار و تصاویر خود را به تهران مخابره می کنند.

بازیکنان تیم ملی 50 دقیقه پیش از آغاز بازی به زمین چمن رفتند تا تمرین قبل از بازی خود را انجام دهند و حضور آن‌ها با استقبال گرم هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه همراه بود.

کیفیت بد تصویربرداری بازی از نکات قابل اشاره در این دیدار است، در بسیاری از دقایق بازی پرچم تیم ملی هند و بعضا سر و دستان هواداران هندی در قاب تصویری تلویزیونی این دیدار می‌گنجد که این اتفاق سبب پایین آمدن کیفیت فیلمبرداری این بازی شده است. علاوه بر این کیفیت پایین زمین چمن بر روی عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تاثیر بسزایی گذاشته است.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا