« تابو » در راه سانفرانسیسکو

خبرگزاری ارک – فیلم سینمایی « تابو » پس از حضور در جشنواره مونترال کانادا در بخش مسابقه جشنواره سانفرانسیسکو در تاریخ 27 سپتامبر 2015 به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی فیلم؛ اخیرا نیز پروانه نمایش فیلم سینمایی « تابو » به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی صادر شد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکران مناسبی برای این فیلم صورت گیرد.

به گفته خسرو معصومی، بعد از نمایش « تابو » در سانفرانسیسکو، در فستیوال نیویورک هم این فیلم نمایش خواهد داشت و علاوه‌ بر آن دو جشنواره فیلم توکیو و لندن هم برای نمایش این فیلم در حال رایزنی و مذاکره هستند.

فیلم «تابو» درباره جوانانی است که در شرایط سختی قرار می‌گیرند و نمی‌توانند ازدواج کنند. این فیلم به مسائل دست و پاگیری می‌پردازد که مانع ازدواج جوانان و زندگی مشترک آنان می‌شود.

خسرو معصومی همچنین فیلم دیگری به نام «خرس» دارد که آن فیلم نیز هنوز اکران نشده است.

برخی از عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان: خسرومعصومی ، تهیه کننده :جوادنوروزبیگی ، بازیگران: الناز شاکردوست ، جمال اجمالی ، هادی دیباجی ،جمشید جهان زاده ،بی‍ژن افشار ، نورالدین اعلمی ، علی محمدی ،مدیرفیلمبرداری : نادر معصومی ، تدوین : حسن حسندوست ، طراح صحنه و لباس : هومن معصومی ، صدابردار : احمد صالحی ، مسئول پخش بین الملل : مرجان علیزاده ، مشاوررسانه‌ای : محسن سرافراز.

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا