بررسی مشکلات تولیدکنندگان ایرانی در « چوب خط »

خبرگزاری ارک – چهارمین قسمت برنامه زنده « چوب خط » با موضوع بررسی مشکلات تولیدکنندگان ایرانی از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، بررسی مشکلات تولیدکنندگان و در مجموع چالش های پیش روی تولید در داخل کشور محور اصلی گفت وگوها در برنامه زنده این هفته «چوب خط» شبکه افق خواهد بود.

مهمترین سیاست اقتصادی دولت در این زمینه با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید ملی در این قسمت در گفت وگو با مهمانان برنامه مورد بررسی قرار می گیرند.

البته تمرکز اصلی « چوب خط » در چهارمین قسمت بر روی صنعت داخلی به ویژه لوازم خانگی و مصرفی منزل خواهد بود زیرا در این زمینه هم بحث فناوری و هم موضوع وارادات کالاهای خارجی و تسهیلات بانکی اهمیت زیادی دارند.

همچنین با اشاره ای به کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی در فضاهای مجازی، فرهنگ مردمی در زمینه خرید کالاهای خارجی مورد آسیب شناسی قرار می گیرد.

مهندس آرمان خالقی عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن ایران به صورت حضوری و حمیدرضا فولادگر نماینده مجلس و رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی به صورت تلفنی مهمان برنامه «چوب خط» خواهند بود.

در بخش «نبض بازار» هم به موضوع لوازم خانگی، تغییرات قیمت آنها و مصاحبه با یکی از تولیدکنندگان موفق این حوزه پرداخته می شود.

علی مروی تهیه کننده و سید محمد کاظم کلانتری مدیر تولید « چوب خط » هستند که این هفته به صورت زنده ساعت 20.30 روز چهارشنبه از شبکه افق پخش خواهد شد.

همچنین تکرار این برنامه روز بعد ساعت 11 به روی آنتن می رود.

منبع:خبرگزاری فارس

 

دکمه بازگشت به بالا