راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از فلسطین

مردم یمن با برگزاری راهپیمایی های گسترده در ۳ استان «الضالع»، «البیضاء» و «ذمار» ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، حمایت خود از فلسطینیان را اعلام کردند.

به گزارش ارک خبر،به نقل از المسیره، مردم یمن با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در ۳ استان حمایت خود از فلسطینیان را اعلام کردند. راهپیمایی یمنی‌ها در استان‌های ضالع، البیضاء و ذمار برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ملت یمن در جریان راهپیمایی‌های مذکور با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

مردم یمن اعلام کردند که نبرد شمشیر قدس، نبرد امت اسلامی محسوب می‌شود و تا پای جان از فلسطینیان حمایت می‌کنند. یمنی‌ها بر لزوم توقف هرچه سریع‌تر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در غزه تأکید کردند.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی را به برپایی راهپیمایی‌های سراسری به سمت نقاط درگیری با اشغالگران صهیونیست و مسدود کردن تمامی جاده‌ها و مسیرها به روی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست دعوت کرد.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد که ملت فلسطین به آزادی سرزمین خود امیدوار است و حمایت از مقاومت، تنها راه پایان دادن به جنایات دشمن و تعرض علیه محله شیخ جراح، مسجد الاقصی و غزه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا