تک تک آرای مردم برای توسعه و آبادانی کشور تأثیر گذار است

تبریز- مسئول امور شهرستان‌های ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی گفت: تک تک آرای مردم برای توسعه و آبادانی کشور تأثیر گذار است.

به گزارش ارک خبر،تراب محمدی گفت: امروز نامزدهای انتخاباتی باید مسائل ملی را در نظر بگیرند چرا که بالاتر از موارد دیگر است.

مسئول امور شهرستان‌های ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی ادامه داد: برخی از نامزدهای انتخاباتی که به تمرین زبان ترکی همت گماشته‌اند باید وحدت اقوام را در نظر بگیرند زیرا امروزه جامعه بدان نیازمند است.

وی افزود: امروزه عرصه فعالیت‌های انتخاباتی، میدان جهاد برای افراد دلسوزی است که به عنوان دلسوزان و نخبگان جامعه در تلاش هستند.

محمدی اضافه کرد: برای آنکه شور و شوق بیشتری در مردم به وجود آید و دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی به نحو احسن توسط گروه‌های مرجع به گوش مردم برسد، ستادهای انتخاباتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رأی حداکثری و حضور حداکثر مردم در پای صندوق‌های رأی توضیح داد: وظیفه جامعه نخبگان هدایت گری، بصیرت افزایی و راهبری عام جامعه برای شرکت در انتخابات است.

مسئول امور شهرستان‌های ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی به تأثیرات گروه‌های مرجع در تمام زمینه‌ها اشاره کرد، افزود: رأی تکلیف مردم است و مردم باید به دلیل نقش سازنده در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی ادامه داد: اکنون در حالت عادی نیستیم و دشمن با تمام ابزار، مقابل ما ایستاده و سعی بر آن دارد تا درصد مشارکت مردم در روز انتخابات را کاهش دهد.

محمدی گفت: تمام تحلیلگران مخالف اعم از داخلی و خارجی، کشورهای آمریکا و صهیونیسم با تمام شبکه‌های ماهواره‌ای دست به دست هم داده‌اند تا مانع از رأی دادن ملت ایران شوند.

وی توضیح داد: مردم فهیم ایران در مواقع حساس، به مسئولیت‌های خود را می‌دانند.

مسئول امور شهرستان‌های ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی اضافه کرد: عمده‌ترین گلایه ما از افرادی است که آگاهانه و یا ناآگاهانه از داخل کشور، صدای عدم شرکت را سر داده‌اند که بسی جای تعجب است.

وی ادامه داد: تک تک رأی مردم برای توسعه و آبادانی کشور تأثیر گذار است.

مسئول امور شهرستان‌های ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی بیان کرد: رئیس جمهور قبلی که با عدم احراز صلاحیت، به جای اینکه در راستای اقتدار و آبادانی کشور، مردم را به شرکت در انتخابات سوق دهد، با سر دادن این شعار که من رأی نمی‌دهم مردم را نیز به عدم شرکت در انتخابات سوق می‌دهد در حالی که باید قانون را پذیرفت.

محمدی گفت: مردم پیرو رهبر خود هستند و با تنها گذاشتن رهبر در روز شرکت در انتخابات، موجب شادمانی دشمن نخواهند شد.

وی افزود: با شرکت مردم در روز انتخابات، دشمن ناراحت خواهد شد و در پستوهای خود پنهان خواهند شد.

محمدی گفت: بهترین شاخص برای انتخاب نامزد انتخاباتی اصلح، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالیان گذشته است.

وی افزود: دولت جدید باید با کفایت باشد و مثل این دولت که برای تأمین کسری بودجه خود، از جیب مردم استفاده می‌کند و تمام حل گره‌های اقتصادی مردم را به سمت برجام پیش برده است.

محمدی گفت: برجام هیچ منفعتی ندارد تا جایی که حتی خود نیز به نداشتن منفعت برجام اعتراف کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا