ادامه روند پایداری جوی در اکثر مناطق

طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بوداز اواخر وقت امروز تا روز جمعه در برخی نقاط شرق کشور باد شدید رخ می‌دهد که موجب خیزش گرد و خاک می شود.

به گزارش ارک خبر، طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، امروز طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده باران و در برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان رشد ابر همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی روز جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت امروز تا روز جمعه (در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد، از این‌رو در برخی از این نقاط خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست همچنین تا روز جمعه در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک یا غبارآلود شدن هوا می‌شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا