۳۲ روستای اهر در معرض حوادث غیرمترقبه قرار دارند

اهر- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از قرارگرفتن ۳۲ روستای اهر در معرض حوادث غیرمترقبه خبر داد و گفت: نزدیک به ۱۰ سال است اعتباری برای احداث سیل‌بند در روستاها تخصیص نمی‌یابد.

به گزارش ارک خبر،احمد محرم زاده با اشاره به نیاز مبرم ۸۶ روستای شهرستان‌های اهر و هریس به بازنگری طرح هادی روستایی افزود: عمده مشکلات روستاهای اهر و هریس از تأخیر در بازنگری طرح هادی روستایی ناشی می‌شود، به طوری‌که ۵۳ روستای اهر و ۳۳ روستای هریس عمر ۱۰ ساله طرح هادی را سپری کرده‌اند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تعریف پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹ میلیارد تومان در روستاهای شهرستان اهر خبر داد، گفت: برای سال‌جاری پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و روستاهای دارای مشکل پیش‌بینی شده است.

وی با انتقاد از عدم تخصیص اعتبار به احداث سیل‌بند در روستاهای شهرستان اهر بیان کرد: با توجه به این‌که ۳۲ روستای اهر در معرض حوادث غیرمترقبه قرار دارند و از طرفی اکثر روستاهای شهرستان اهر نیاز به احداث سیل‌بند دارند، ولی متأسفانه در طول ۸ سال گذشته هیچ‌گونه اعتباری از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه اختصاص نیافته است.

محرم زاده در ادامه بابیان این‌که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ریالی از دولت بودجه دریافت نمی‌کند، یادآور شد: بنیاد مسکن در بحران‌ها، حوادث غیرمترقبه و تأمین مسکن همواره در کنار مردم است و همیشه برای عمران و آبادانی روستاها و رفاه روستاییان می‌کوشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا