مراکز درمانی آماده خدمات‌رسانی به بیماران در پیک پنجم کرونا هستند

مراغه- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مراکز درمانی آماده خدمات‌رسانی به بیماران در پیک پنجم کرونا هستند.

به گزارش ارک خبر،قاسم جان‌بابائی شامگاه دوشنبه در بازدید از مراکز درمانی مراغه افزود: هم‌اکنون با وجود آغاز موج پنجم این بیماری و افزایش شهرهای قرمز کرونایی، مراکز درمانی کشور آماده خدمات‌رسانی به بیماران است.

وی ادامه داد: متأسفانه در روزهای اخیر و در استان‌های جنوبی کشور شاهد موج پنجم بیماری کرونا هستیم و در برخی از مناطق دیگر کشور نیز تعداد بیماران سرپایی و بستری در حال افزایش است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: اکنون نیز همانند موج چهارم کرونا در کشور تلاش می‌شود تا کمبود امکانات بیمارستانی و درمانی برای مقابله با این بیماری وجود نداشته باشد.

جان‌بابائی بیان کرد: با توجه به این شرایط، در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طی روزهای آینده تعداد شهرهای قرمز کرونایی افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: افزایش بیماران سرپایی هشداری در روزهای اخیر برای تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی در زمینه افزایش شیوع این بیماری بوده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع‌های خانوادگی مهم‌ترین عامل در کاهش بار بیماری کرونا در موج پنجم خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا