دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف اسکناس‌های تقلبی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف نزدیک به ۷۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی خبر داد.

به گزارش ارک خبر،سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲، موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری ۱۲ سرانجام سارق حرفه ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهم را دستگیر و به مقرّ دلالت دادند.

وی بیان کرد: در بازجویی های به عمل آمده، متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به شش فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن خصوصی در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال اسکناس تقلبی ۱۰۰ هزار ریالی کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه موتورسیکلت سرقتی بعد از شناسایی به مالباخته تحویل شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان با توصیه به شهروندان ، بیان کرد: شهروندان به هشدار های پلیسی که در راستای پیشگیری از جرائم توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود، توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره ۱۹۷ گزارش کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا