عضو دیگر شورای اسلامی شهر جدید سهند دستگیر شد

داداستان عمومی و انقلاب اسکو گفت: در ادامه روند دستگیری‌های پرونده شورای اسلامی شهر جدید سهند، یک عضو دیگر این شورا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

به گزارش ارک خبر، حسین وطن خواه»، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون ۶ نفر از اعضای دور ششم شورای اسلامی این شهر و تعدادی از عوامل مربوطه به دلیل مسایل مالی دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه پنج عضو قبلی بعد از طی مراحل تحقیقات با قید وثیقه آزاد شدند و تحقیقات در مورد سایر افراد دخیل ادامه دارد، اظهار کرد: شهروندان مطمئن باشند که برای برخورد با متخلفان مالی این شهر، هیچ اغماضی انجام نمی شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسکو گفت: با توجه به اهمیت پرونده، دادستانی از اصحاب رسانه‌ها انتظار دارد از پیش داوری و اظهارنظرهای غیراصولی خودداری کنند و قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند تا پرونده روال قانونی خود را طی کند.

در روزهای اخیر جمعی از شهروندان از فرماندار شهرستان اسکو درخواست کرده اند که با توجه به تعدد دستگیری ها، شورای شهر سهند منحل شود.

همچنین دادستان شهرستان اسکو گفته بود که تحقیقات برای «پرونده بزرگ فساد در سهند» ادامه دار است.

در هفته گذشته نیز جمعی از شهروندان با تجمع در جلوی دادگستری شهرستان اسکو، از اقدامات دستگاه اطلاعاتی و قضایی شهرستان در برخورد جدی و قاطع با متخلفین شورای سهند تقدیر کرده بودند.

شهر سهند از شهرهای جدید استان آذربایجان شرقی است که در شمال غربی شهرستان اسکو واقع شده‌ است.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۸۵ خورشیدی، این شهر با جمعیت بیش از ۱۳ هزار و ۶۱۰ نفر، هجدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

شهر جدید سهند در تاریخ پنج تیر ۱۳۸۷ خورشیدی، با افتتاح ساختمان شهرداری و انتخاب شهردار، به عنوان پنجاه و هشتمین شهر استان آذربایجان شرقی و سومین شهر شهرستان اسکو، پس از شهرهای اسکو و ایلخچی شناخته شد.

شهر جدید سهند در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی تبریز و بر سر راه آذرشهر واقع شده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا