ارائه خدمات دندانپزشکی به یک هزار زندانی در زندان مرکزی اصفهان

حدود یک هزار زندانی مرکزی اصفهان با حضور گروه جهادی شهید ردانی پوراز خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند.
به گزارش ارک خبر،دراستای اجرای سند تحول قضایی در کشور و فعالیت های جهادی در زندانها،گروه جهادی شهید ردانی پور با حضور در زندان مرکزی اصفهان به درمان و رفع مشکلات دندانپزشکی زندانیان پرداختند.
علیرضا مهتری معاون مدیرکل زندان های استان با اعلام این خبر اظهار داشت:بسیاری از مددجویان محبوس در زندانها بدلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت هزینه های دندانپزشکی نیازمند کمک و مساعدت در این خصوص هستند که این بار با حضور گروه جهای شهید ردانی پورحدود ۱۰۰۰ نفر از این خدمات بهره مند شدند.
وی گفت: این گروه جهادی زکات علم خود را برای کمک به نیازمندان و زندانیان در نظر گرفته اند و طی دو روز استقرار در زندان،با رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص ترمیم-عصب کشی -کشیدن دندان و رفع دیگر مشکلات مربوط به دندان زندانیان با حرکتی خود جوش و جهادی ،باری از توشه و رضایت الهی را برای خود مهیا کردند.
معاون سلامت واصلاح وتربیت زندان های استان در پایان ضمن قدردانی ، اعلام آمادگی مجموعه زندانها استان را ازحضور تمامی گروههای جهادی استان در زمینه های پزشکی-دندانپزشکی-فرهنگی-مذهبی-آموزشی- اشتغال و هرآنچه که برای زندانیان وخانواده های آنان موثرهست ، اعلام داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا