کمالوند: مقابل استقلال تهران فوتبال آذربایجان را سربلند می کنیم

خبرگزاری ارک – فراز کمالوند روز دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: ما در این بازی برای کسب سه امتیاز ارزشمند تلاش خواهیم کرد و با بازی حساب شده و منطقی به دنبال کسب پیروزی هستیم.
وی با بیان اینکه استقلال را به خوبی آنالیز کرده است، افزود: پس از سپری شدن پنج هفته از لیگ برتر در حال حاضر تیم های مختلف از یکدیگر شناخت خوبی پیدا کرده اند و ما با نقاط ضعف و قوت حریف خود آشنایی داریم و تلاش می کنیم با اتخاذ تدابیری راههای نفوذ حریف به دروازه خود را ببندیم و از روزنه های خط دفاعی آنها برای رسیدن به گل استفاده کنیم.
کمالوند اضافه کرد: بازی مقابل تیمهای سرخابی تهران فارغ از جایگاه جدولی آنها همیشه سخت است و ما نیز فردا بازی دشواری مقابل استقلال خواهیم داشت اما به داشته های فنی خود ایمان داریم و می توانیم با حمایت هواداران فوتبال آذربایجان به موفقیت دست یابیم.
وی با اشاره به همزمانی بازی دو تیم تبریزی گسترش فولاد و تراکتورسازی، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به گونه ای باید برنامه ریزی کند که تیم های همشهری از ظرفیت تماشاگران بتوانند به خوبی استفاده کنند.
کمالوند ادامه داد: در این رابطه پس از بازی فردا با هماهنگی باشگاه نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال می کنیم تا حداقل اگر امکان برگزاری بازی های دو تیم همشهری در دو روز متفاوت وجود نداشته باشد، لااقل ساعت برگزاری آنها تغییر یابد.
وی با بیان اینکه در بازی فردا محمدامین درویشی و مجتبی ترشیز به دلیل مصدومیت برای گسترش فولاد نمی توانند بازی کنند، گفت: بقیه نفرات در آمادگی کامل قرار دارند.
کمالوند از استقلال تهران به عنوان پرمهره ترین و گرانترین تیم لیگ برتر یاد کرد که از کادرفنی مجربی برخوردار است.
وی اظهار کرد: مقابل چنین تیمی باید هوشمندانه و حساب شده بازی کنیم.
دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال تهران فردا / سه شنبه/ راس ساعت 17 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.
استقلال با 9 و گسترش فولاد با 8 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران به دلیل تاخیر در برنامه سفر به تبریز در کنفرانس خبری حضور نیافت.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا