۳۰۰خانه ورزش روستایی در استان اصفهان با حضور رئیس بسیج مستضعفین کشور به صورت وبیناری تجهیز شد

به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم با حضور مسئولین کشوری و استانی ۱۵ باب خانه ورزش روستایی در ۹ شهرستان تجهیز و راه‌اندازی و برای اولین بار در کشور، ۳۰۰ باب خانه ورزش در سطح استان به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان تجهیز مجدد شد.

به گزارش ارک خبر:چهارشنبه ششم مردادماه، با حضور ویدئو کنفرانسی سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور، محمد تقی امیری خراسانی رئیس فداراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، سرهنگ وحید رجبی رییس بسیج ورزشکاران استان اصفهان، علی رحمانی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان، محسن یارمحمدیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، حسین زیبایی معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان و روسای هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان‌های استان اصفهان و دیگر مسئولین استانی تجهیزات ورزشی ۱۵ باب خانه ورزشی شامل تشک تاتامی، میز فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت پس از تحویل به دهیاران به سمت روستاها بدرقه گردید و همچنین به ۳۰۰ باب خانه ورزش روستایی جهت تجهیز مجدد کمک وسایل ورزشی شامل توپ فوتبال، توپ‌ والیبال، توپ فوتسال، راکت پینگ پنگ، راکت بدمینتون، لباس ورزشی ( پیراهن و شورت) و طناب ورزشی به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان اهدا شد.
سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در این آیین شرکت کرد گفت: ورزش و نشاط برای آحاد جامعه پایه اصلی پیشگیری از بیماری‌ها است.
وی ادامه داد: ورزش به خصوص برای افرادی که بنا به دلایل مختلف از امکانات ورزشی و شرایط ورزش کردن دور هستند لازم و ضروری است.
سردار سلیمانی تجهیز روستاها به امکانات ورزشی را باعث ترویج فرهنگ ورزش در بین روستاییان و عشایر دانست و افزود: این امر یک رویکرد خداپسندانه در جهت توسعه فرهنگ ورزش و توسعه عدالت در سطح روستا و جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه در بین مردم در روستاها و عشایر فعالیت‌های جسمانی وجود دارد تشریح کرد: لازم است فعالیت‌های ورزشی مناسب با توجه به امکانات موجود در روستاها و عشایر تامین گردد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی روستاییان و عشایر منجر به وارد شدن صدمات جسمانی به آن‌ها می‌شود، به فراهم آوردن شرایطی که افراد بتوانند به صورت علمی ورزش کنند تاکید و اظهارکرد: ایجاد چنین شرایطی باعث می‌گردد که افراد دچار صدمات جسمانی نشوند.
وی در پایان از مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان و تمام فعالان حوزه ورزش روستایی تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: محبوبه عزیز

دکمه بازگشت به بالا