بیشترین خسارت سیل کلیبر به زمین های کشاورزی وارد شده است

تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: بیشترین خسارت سیل کلیبر به زمین های کشاورزی وارد شده است.

به گزارش ارک خبر،به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد باقر هنربر اظهار کرد: بیشترین خسارت در مناطق زلزله زده شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند با ۱۲۳.۵ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی منطقه است.

وی ادامه داد: سیل در بخش راه نیز ۳۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده و ۲۰ کیلومتر راه روستایی و ۲۰ پل و دهنه پل دچار خسارت و ویرانی شده است.

هنربر افزود: ۲۵ میلیارد تومان در بخش آب و تصفیه خانه، ۱۵.۵ میلیارد تومان در بخش مسکن و پنج میلیارد تومان در بخش گاز خسارت‌های دیگری است که سیل شهرستان‌های سه گانه استان به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۶ روستا جزو مهم‌ترین مناطق سیل زده و آسیب دیده به حساب می‌آید، گفت: ۲.۵ میلیارد تومان دیگر در بخش برق و ۲ میلیارد تومان نیز در ادوات کشاورزی و خودرو، ساکنان مناطق سیل زده را دچار خسارت کرده است.

هنربر همچنین با اشاره به اینکه وضعیت ارتباطی و اینترنتی این منطقه پیش از سیل نیز مناسب نبوده است، اظهار کرد: باید اداره کل ارتباطات، امکانات و زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی این منطقه را فراهم کند، البته در مناطق زلزله زده میانه و سراب نیز مشکلات ارتباطی از این دست وجود داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا