تبلیغات محیطی ویژه ماه محرم در آذربایجان شرقی

تبریز- تبلیغات محیطی ویژه ماه محرم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این استان انجام شد.

به گزارش ارک خبر،به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اقدامات ویژه ای برای سیاه پوش شدن شهرهای مختلف استان از جمله تبریز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی انجام شد.

پرچم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین امسال مزین به دو شعار ما نسل به نسل در پناهت هستیم و #نسل_حسینی است. همچنین در شهر تبریز حدفاصل خیابان مصلی اعظم امام خمینی (سه راهی طالقانی) تا آبرسان پرچم مشکی توسط این اداره کل نصب شده است.

 تبلیغات محیطی ویژه ماه محرم در آذربایجان شرقی

پوستر و پرچم مشکی ویژه ماه محرم در تاکسی‌های درون شهری و اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز، خودروهای انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و پلیس راهور با هماهنگی و همکاری روابط عمومی این سازمان‌ها و دستگاه‌ها نصب شده است.

همچنین با مشارکت سازمان تفرجگاه عون بن علی بنر و پرچم‌های ویژه ماه محرم از بالا تا پایین کوه عینالی نصب شده است.

 تبلیغات محیطی ویژه ماه محرم در آذربایجان شرقی

همچنین به مناسبت ماه محرم و افزایش شیوع ویروس کرونا ۴۰ ایستگاه سلامت در استان برپا شده است.

سیاه پوش شدن کامل شهر مرزی خداآفرین توسط اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از دیگر اقدامات در این خصوص است که در تمامی ورودی‌های شهرهای استان و همچنین مناطق مرزی بین خداآفرین و نخجوان پرچم مشکی عزا به مناسبت ماه محرم نصب شده است. برای دیگر شهرستان‌ها نیز اقلام و پرچم ارسال شده است.

 تبلیغات محیطی ویژه ماه محرم در آذربایجان شرقی

همچنین پرچم بزرگی به مساحت ۲۲۰ متر مربع در ورودی مصلی اعظم امام خمینی شهر تبریز برافراشته شد که این مراسم به صورت زنده از شبکه‌های سراسری دوم، سوم و افق سیما پخش شد.

برندگان پویش نسل حسینی که روزانه به صورت پیامک شماره ۳۰۰۰۲۱۲ در این مسابقه شرکت می‌کنند، می‌توانند روزانه با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان اقلام فرهنگی اهدایی تبلیغات اسلامی استان را دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا