وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم با اقبال نمایندگان مجلس روبه‌رو شدند

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در ارائه برنامه‌های خود با رأی اعتماد بالای نمایندگان مجلس و اقبال آن ها روبه رو شدند.اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در ارائه برنامه‌های خود با رأی اعتماد بالای نمایندگان مجلس و اقبال آن ها روبه رو شدند.

به گزارش پایگاه خبری هم نوا،صدیف بدری اظهار کرد: کار بررسی صلاحیت وزرای دولت سیزدهم از صبح امروز در مجلس انقلابی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا کرده و بعد از بررسی کابینه ۱۹ نفره دولت رئیسی اکثر آنها از مجلس رأی اعتماد گرفته و از روز چهارشنبه به شکل کامل دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: در حوزه وزارت راه و شهرسازی وزیر معرفی شده با اقبال بیشتر نمایندگان روبه‌روست و حتی بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس هیچ فردی در مخالفت با رستم قاسمی صحبتی در مجلس نخواهد کرد و عمده برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با استقبال نمایندگان مجلس روبه‌رو شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها خواسته مردم از دولت سیزدهم و اعضای کابینه این است که در اولین فرصت حل دو مشکل اساسی را در کشور مورد توجه قرار دهند تا با همگرایی و همدلی ادامه کارها نیز در طول سال مورد توجه باشد.

بدری مهار کرونا و تورم افسارگسیخته را از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: همان طوری که رئیس جمهور نیز امروز در مجلس اعلام کردند روی این دو موضوع هم برنامه‌های کوتاه مدت و هم میان مدت و بلند مدتی دارند تا هر چه سریع‌تر و با اولویت مشکلات ناشی از کرونا و همچنین اقتصاد به هم ریخته کشورمان سر و سامان پیدا کرده و وضعیت مطلوبی به خود بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اکثر وزرای دولت سیزدهم با ارائه برنامه‌های خود اقبال نمایندگان و همراهی آنها را جلب کردند و به نظر می‌رسد بیش از ۹۵ درصد کابینه دولت سیزدهم رأی اعتماد را از مجلس یازدهم بگیرد.

بدری اضافه کرد: برای پیگیری مطالبات استان نیز ما از وزرای پیشنهادی قول مساعد گرفتیم تا بعد از استقرار دولت در اولین فرصت مباحث توسعه استان را با اولویت مورد توجه قرار داده و حتی با حضور در استان پیگیر حل مشکلات و نارسایی‌های احتمالی باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از این رویکردها را به عنوان مطالبه به حق مردم، تکمیل راه آهن اردبیل، توجه به چهار خطه‌ها، احداث مسکن گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه و همچنین توجه جدی به طرح‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و صنعتی اعلام کرد و ادامه داد: از طرفی استان اردبیل، استان کشاورزی و یکی از قطب‌های تولید محصولات متنوع است که ما از وزیر مؤمن و جهادی جهاد کشاورزی خواسته‌ایم تا نسبت به برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صحیح در این بخش اقدامات جدی و اولویت‌داری را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا