تا پای جان راه شهیدان را ادامه خواهیم داد/ آرمان شهدا، ملاک دولتمردان باشد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با شهیدان عزیز انقلاب عهد می‌بندیم که تا پای جان، با خدمت به مردم و تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ارک خبر،محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان که به مناسبت هفته دولت در جوار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امروز طبق رسم هرساله گرد هم آمده‌ایم تا با شهیدان والامقام تجدید میثاق کنیم و از خداوند می‌خواهیم که توفیق دهد تا آرمان‌های شهدا را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی افزود: شهدای ما بهترین دارایی خود را برای عزت اسلام، دفاع از تمامیت ارضی کشور و وحدت بین آحاد جامعه تقدیم کردند و ما با آن‌ها عهد می‌بندیم که تا پای جان راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی ضمن تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم و رای اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، گفت: ازخودگذشتگی و شایسته‌سالاری که آرمان شهدای ما بود، باید در فعالیت‌ها و اقدامات دولتمردان معیار و ملاک باشد و همه کارگزاران دولت تلاش کنند تا سطح زندگی شهروندان ارتقا یابد.

پورمحمدی هم‌چنین از تلاش‌ها و زحمات مدیران اجرایی استان در طول یک سال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پس از این جلسه که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، اعضای شورای اداری استان با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا