افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اردبیل

اردبیل - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ارک خبر،فرهاد سبحانی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ۲۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مجموع اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی به مساحت بیش از ۱۳۲ هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی، استانی، اجرا شده است افزود: پروژه‌های به بهره برداری رسیده با قیر اختصاصی از محل «بند ز تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹» و مشارکت دهیاری‌ها در روستاهای استان به پایان رسیده و در طول هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حوزه بازسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی نیز ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده است و از مجموع ۳ هزار مسکن محرومین نیز تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد پایان کار دریافت کرده و به مرحله افتتاح رسیده است.

سبحانی با بیان اینکه از محل اعتبارات حوادث نیز ۲ هزار و ۹۰ واحد تعمیری با اعتبار بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال بازسازی شده است افزود: تعداد ۳۲۷ واحد احداثی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در سال جاری توسط این نهاد انقلابی بازسازی شده اند.

وی یادآور شد: در سال جاری تهیه طرح هادی و بازنگری ۴۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا