تعالی هر چه بیشتر ورزش همگانی نیازمند توجه مدیران شهرداری

عضو شورای تبریز از توجه ویژه به حوزه ورزش در شورای ششم و توسعه گسترده ورزش شهرداری تبریز با محوریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این دوره از شورا خبر داد.

به گزارش ارک حبر،پرویز هادی در نشست تخصصی حوزه ورزش با اشاره به اینکه عضوی از خانواده ورزشی شهرداری تبریز است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد آسیب‌هایی به بدنه ورزش شهرداری بودیم اما موضوع فقط در زمینه تیمداری نبوده بلکه امروز در مناطق شهرداری هم نیازمند بازسازی و احیای گسترده است.

وی افزود: من با ورزش بزرگ‌شده و زندگی کرده‌ام. دید عمومی هم این است که مردم تأثیر حضور یک ورزشکار در شورای شهر تبریز را مشاهده کنند. در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا مطالب مختلف و قابل توجهی در خصوص دغدغه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مطرح شد اما همان‌جا گفتم که همه این مشکلات دغدغه‌های اصلی اعضای شورا و خانواده‌ها هستند اما بر اساس تجربه می‌گویم که با استفاده از پتانسیل‌های ورزش می‌توان بسیاری از این دغدغه‌ها را رفع کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز، با قدردانی از پیگیری و تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این رابطه ادامه داد: در کشورهای پیشرفته هرکجا که ورزش در اولویت بوده، معضلات و مشکلات اجتماعی کاهش یافته است.

هادی ادامه داد: باید جایگاه قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزشی مشخص‌شده و ارزش آن‌ها حفظ شود تا این عزیزان و ورزش و ورزشکاران در جایگاه واقعی خود دیده شوند.

عضو شورای شهر تبریز در خصوص دیدگاه اعضای شورای ششم به موضوع ورزش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شورای ششم دید مثبتی نسبت به ورزش وجود دارد. نظرات متفاوت مایه تعالی کار خواهد بود و به عنوان عضوی از جامعه ورزش و ورزشکاران با تمام توان در شورا حضور دارم و تمام تلاشمان این است که ورزش را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

وی ادامه داد: افزایش سرانه و فضای ورزشی یک طرف اما موضوع تیم داری، توسعه ورزش همگانی و ورزش کارمندی نیازمند نگاه ویژه است.

هادی افزود: ان‌شاءالله جلسات با مدیران ورزشی تداوم خواهد داشت. در انتخاب شهردار هم به این موضوع توجه داریم و در دیدارهایی که داشته‌ایم، برنامه‌های ورزشی نامزدهای تصدی مسئولیت شهرداری تبریز را خواسته‌ام.

وی در پایان گفت: می‌خواهیم نگاه آکادمی محور به رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشیم تا با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه المپیکی، فضای ورزشی تجهیز شده را در اختیار مربیان قرار داده و در راستای استعدادیابی گام برداریم.

در این نشست که به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد مدیران ورزشی مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری تبریز دغدغه و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا