واکسیناسیون اساتید به اتمام رسید/اختیار هیات امنا در افزایش شهریه

معاون آموزشی وزارت علوم از پایان واکسیناسیون اساتید دانشگاهی خبر داد و گفت: واکسیناسیون دانشجویان نیز طبق زمانبندی وزارت بهداشت و بسته به شرایط واکسن انجام می گیرد.

به گزارش ارک خبر،علی خاکی صدیق از پایان واکسیناسیون اساتید خبر داد و گفت: واکسیناسیون تا کامل انجام نشود کلاس‌ها به صورت حضوری شروع نمی‌شود.

وی ادامه داد: شروع حضوری کلاس‌ها منوط به واکسیناسیون دانشجویان و اساتید است خوشبختانه واکسیناسیون اساتید تقریباً تمام شده است اگر هم برخی از اساتید از واکسیناسیون جا مانده باشند، هماهنگی‌های لازم برای واکسیناسیون این اساتید توسط دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: برای واکسیناسیون دانشجویان نیز لیست آنها به وزارت بهداشت ارسال شده است و زمان بندی واکسیناسیون دانشجویان با وزارت بهداشت بوده و بستگی به شرایط واکسن دارد.

وی درباره افزایش شهریه دانشگاه‌ها در ترم جدید نیز گفت: شهریه‌ها در اختیار هیأت امنای دانشگاه‌ها است ولی حداقل و حداکثر شهریه در هیأت امنای وزارت علوم مشخص می‌شود.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: بنابراین معیارهایی که توسط هیأت امنای وزارت علوم به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود می‌تواند مد نظر هیأت امنای دانشگاه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: هیأت امنا دانشگاه‌ها نیز تعرفه پذیرش دانشجویان پولی و یا هزینه‌های دیگر مرتبط بر وضعیت دانشجویان را آنجا تعیین کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا